שאלות נפוצות

מהן שעות הפעילות שלכם?

אנחנו פתוחים מיום ראשון עד שישי, מ-8:00 עד 18:00.

אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?

אנחנו מקבלים כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד, Discover, אמריקן אקספרס, PayPal וצ’קים. כל התשלומים חייבים להיות בדולרים אמריקאים.

איך אני משלם על הזמנה באמצעות PayPal?

דפדף בחנות והוסף פריטים לעגלת הקניות שלך. כאשר תגיע לקופה, יופיעו בפניך שתי אפשרויות: 1) תוכל לבחור לשלם בכרטיס אשראי או בצ’ק באמצעות הקופה הסטנדרטית שלנו; או, 2) תוכל להשתמש בחשבון PayPal שלך. באותו רגע, אם תבחר לשלם באמצעות PayPal, נשלח את פרטי ההזמנה שלך ל-PayPal ונפנה אותך לשם. פעל לפי ההוראות שלהם והשלם את התשלום. לאחר שתשלם בהצלחה על ההזמנה שלך, PayPal תחזיר אותך לאתר שלנו שם תקבל את אישור ההזמנה שלך.

כמה עולה המשלוח?

עלות המשלוח עשויה להשתנות באופן משמעותי בהתאם לפריטים שברצונך לרכוש, למיקום אליו תרצה שההזמנה תישלח, וסוג שירות המשלוח שאתה מעדיף. תוכל לקבל הערכת עלות משלוח וטיפול מהירה על ידי הכנסת הפריטים לעגלת הקניות שלך ולאחר מכן מילוי מידע על הכתובת בדף עגלת הקניות. נציג לך מספר אפשרויות. במהלך תהליך הקופה בפועל, תוכל לבחור בדיוק את שיטת המשלוח שהכי מתאימה לך.

מדוע חייבתם את כרטיס האשראי/חשבון PayPal שלי פעמיים?

כאשר אתה מבצע הזמנה, אנחנו מקבלים “אישור” מחברת האשראי שלך או מ-PayPal. זה רק מאשר שהכספים הדרושים לתשלום ההזמנה זמינים. אנחנו לא גובים בפועל את התשלום שלך עד שההזמנה שלך נשלחת. ככל הנראה, אתה רואה את האישור הראשוני הזה ואת התשלום בפועל אם ההזמנה שלך נשלחה לאחרונה. לא PayPal ולא רוב חברות כרטיסי האשראי עושים עבודה טובה בהצגת/הסברת סוגי העסקאות השונים הללו כשאתה צופה בחשבון שלך באינטרנט. היה בטוח שהאישורים הזמניים הללו ייעלמו בקרוב. אם אתה עדיין מודאג שחייבו אותך פעמיים לאחר שעבר לפחות יום עסקים אחד, אנו ממליצים לך ליצור קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלך או PayPal כדי לאשר שאכן התרחשה עסקה כפולה. במקרה הלא סביר שזה קרה, צור איתנו קשר עם מספר ההזמנה שלך ואנו נחקור ונפתור את הבעיה.

האם יש לכם טבלת מידות?

אנחנו כרגע עובדים על זה. פריטים שונים עשויים להיות מודפסים על מותגי בגדים שונים, ולכן טבלת מידות אחת לא תספיק. אם מידע על מידות עדיין לא זמין בתיאור של פריט שמעניין אותך, פשוט צור איתנו קשר עם שם הפריט ומספר הפריט ונחזור אליך עם המידות.

אני רוצה לשלוח את ההזמנה שלי לתיבת דואר. האם אני יכול לשלוח עם UPS?

לא, UPS לא שולחת לתיבות דואר של דואר ישראל. אם תבחר UPS Ground כשיטת המשלוח שלך והכתובת למשלוח היא תיבת דואר, נעביר את המשלוח לדואר ישראל Priority Mail (שבדרך כלל נשלח תוך 3-5 ימי עסקים) ונעדכן את עלויות המשלוח שלך בהתאם. אם תבחר באופציית משלוח מואצת של UPS (כגון UPS 3 Day Select או UPS 2nd Day Air), ניצור איתך קשר כדי לקבוע אם תרצה לספק כתובת משלוח חלופית או לעבור לדואר ישראל. אם לא נקבל תגובה ממך תוך 48 שעות, נעדכן את המשלוח שלך לדואר ישראל Priority Mail ונעדכן את עלויות המשלוח שלך באותו זמן.

איך אני מבטל את ההזמנה הממתינה שלי?

היכנס לחשבונך, ואז בחשבון שלך בחר במספר ההזמנה תחת “היסטוריית ההזמנות שלך”. בתוך ההזמנה, לחץ על “בטל הזמנה” ואז אשר “כן”. *אם ביטלת הזמנה המכילה פריט הזמנה מראש ושילמת באמצעות PayPal, אנא שלח אימייל לשירות הלקוחות כדי שנוכל להחזיר את הסכום שלך.

האם משלוח בינלאומי יחויב במכס ובמיסים?

משלוחים המיועדים מחוץ לארצות הברית עשויים לדרוש תשלום נוסף של מכס או מסי יבוא על ההגעה. הלקוח אחראי לתשלום כל העמלות הללו. איננו יכולים לסמן משלוחים כ-“מתנה” בטפסי המכס, ולא ניתן לשנות את ערך הפריטים במשלוחים. לצערנו קשה מאוד או בלתי אפשרי עבורנו להעריך את המכס והמיסים שהמדינה שלך עשויה לגבות ממך. אם יש לך שאלות, צור קשר עם הרשויות המקומיות שלך. משלוחים בינלאומיים אינם כוללים זמן מסירה מובטח. שירות המשלוח הסטנדרטי עשוי לקחת בין שבוע לכמה שבועות ואינו כולל מעקב מיקום. אופציית המשלוח המואצת מגיעה בדרך כלל תוך כ-5-10 ימי עסקים וכוללת מעקב מיקום.

האם אתם מציעים כרטיסי מתנה?

כן! יש לנו אפשרות לכרטיסי מתנה בראש האתר.

האם אני יכול לעדכן את כתובת המשלוח שלי?

אם ההזמנה שלך עדיין לא נשלחה, אנחנו יכולים לעדכן את כתובת המשלוח שלך. אנא צור קשר עם שירות הלקוחות עם מספר ההזמנה והכתובת החדשה. לאחר שנעדכן את הכתובת, נאשר לך שהכתובת עודכנה. אם ההזמנה שלך כבר נשלחה, ייתכן שנוכל לבצע חיתוך משלוח על אחת מאופציות המשלוח המואצות שלנו. אם נוכל לבצע את החיתוך, תחויב בעמלת חיתוך. המשלוח הסטנדרטי אינו מאפשר חיתוך משלוח.

USPS לא עדכן את המעקב שלי כמה ימים, מה עלי לעשות?

מכיוון שהחנות שלנו משתמשת בשותף למשלוח, לפעמים מספרי המעקב של USPS אינם מתעדכנים כאשר החבילה מחליפה חברת משלוחים. בנוסף, USPS נדרש לספק רק אישור מסירה. לקבלת תמונה מדויקת יותר של מיקום ההזמנה שלך, נסה להזין את מספר המעקב שלך כאן. זכור, משלוח סטנדרטי לוקח בדרך כלל 7-10 ימי עסקים.

איך אני יכול ליצור איתכם קשר? ניתן ליצור איתנו קשר דרך טופס יצירת הקשר, או על ידי שליחת אימייל ישירות לכתובת: support@carco.co.il